مدل های جدید آلاچیق چوبی بازشو- اهمیت ساخت آلاچیق در فضاهای کوچک

شنبه 1 آذر 1399
22:49
خالقی

مدل آلاچیق تاشو و بازشو به گونه ای طراحی شده است که به راحتی باز و بسته می شود و در هنگام باز شدن این آلاچیق ها بهترین بستر برای استراحت کردن می باشند همچنین این طرح ها در ابعاد بسیار کوچک بسته می شوند و قابل حمل نیز می باشند.

مدل آلاچیق چوبی تاشو با طرح های شیک و متنوع

آلاچیق های تاشو بسیار راحت و سبک هستند به همین دلیل است که توجه اغلب افراد را به سمت خود جلب کرده اند همچنین این طرح های آلاچیق به راحتی تا می شوند از این رو فضای کمتری را اشغال می کنند.

طرح های آلاچیق تاشو

از آلاچیق های تاشو می توانید در قسمت های مختلف فضای سبز نظیر حیاط های کوچک آپارتمانی، تراس، روف گاردن، باغ و … استفاده نمایید همچنین این طرح هایآلاچیق به دلیل اینکه به صورت تاشو طراحی شده اند برای استفاده درهر مکانی از جمله مکان های با متراژ پایین انتخابی مناسب و ایده آل باشند.

در هنگام انتخاب آلاچیق تاشو بهتر است به جنس چوب آن توجه کنید همچنین باید پایه ها و ستون های آلاچیق را مورد بررسی قرار دهید تا در زاویه ای مناسب باز و بسته شود.

اغلب صندلی های تاشو در زاویه های ۹۰ تا ۱۲۰ درجه قابلیت باز و بسته شدن را دارند و برخی دیگر نیز به صورت طراحی شده اند که تا زوایای بیشتری قابل باز شدن می باشند.

آلاچیق های تاشو در طرح ها و ابعاد مختلفی طراحی می شوند و شما می توانید با توجه به نیاز و سلیقه شخصی تان طرح و رنگ و سایز آن ها را انتخاب نمایید.

سقف آلاچیق های تاشو به صورت نیمه بسته یا کاملا بسته ساخته می شود. در هنگام انتخاب طرح آلاچیق تاشو باید به ابعاد آن آن توجه داشته باشید تا بتوانید آلاچیقی استانداردی را تهیه کنید

توجه به جنس بدنه آلاچیق تاشو از اهمیت زیادی برخوردار است و هر چقدر جنس بدنه مرغوب و مقاوم تر باشد از آلاچیق می توانید مدت زمان طولانی تری استفاده نمایید.


[ بازدید : 427 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به آلاچیق- پرگولا- دکوراسیون چوبی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]